Standhouders

Hallo marktmensen, handelaren en andere spullenverkopers. Lijkt het jou leuk om iets te verkopen op ons festival en heb jij een mooie selectie aan bijzondere spulletjes? Dan is het Oak & Owl Festival mogelijk iets voor jou!

13912756 701268353361233 7948225222485752680 nAanbod en aankleding

Past jouw aanbod en aankleding van je tent of kraam goed bij ons festival concept? Meld je dan aan. Wij behouden ons het recht voor om standhouders die we als organisatie niet vinden passen bij het Oak & Owl Festival te weigeren.

We streven er naar alle standhouders een kans te bieden om uit de kosten te komen. Vandaar dan ook dat we meerdere standhouders met hetzelfde assortiment beperken.

Naast je spullen verkopen ook consulten of workshops aanbieden?
Geef je als standhouder ook workshops of consulten? Overleg dan even met ons. We denken graag mee en nemen mooie aanvullende workshops met liefde op in het programma. Een standhouder die ook workshops en/of consulten geeft krijgt geen korting op de deelnameprijs!

Kosten voor Standhouders
Standhouders betalen voor deelname € 130,- (incl. 6% BTW).

Neem je (maximaal) één assistent mee dan betaalt deze niets. Je krijgt dan ook totaal 2 kaartjes voor de deelnameprijs van € 130,-. Dit omdat gebleken is dat standhouders echt een handje hulp nodig hebben om hun kraam te laten draaien. Als je even weg moet of wilt geeft je verkoopkraam onbeheerd achterlaten geen fijn gevoel.

De deelnameprijs is inclusief 4 dagen deelnemen aan het festival, naast het aanbieden van je producten en een plek voor je tent / caravan / camper. (Exclusief cateringpakket en elektriciteit.) Standhouders bouwen op woensdag 08 augustus vanaf 14.00 uur op.

Elektriciteit
Campingstekker2Wil je elektriciteit in je kraam / tent / caravan / camper? Dan kan dat misschien. Geef het even aan als je je inschrijft. Ook hoeveel Watt je nodig denkt te hebben. Koel- en verhittings-apparatuur bijvoorbeeld belasten het elektriciteits-netwerk namelijk nogal. Als we het weten kunnen we er rekening mee houden. De kosten voor elektriciteit zijn € 15,00 (incl. 6% BTW) voor het hele festival.

Vergeet niet je blauwe campingstekker mee te nemen als je elektriciteit reserveert. Deze heb je absoluut nodig. Een lange verlengkabel voor buitengebruik meenemen kan ook geen kwaad.

Eigen tent of tent / marktkraam huren
We gaan er van uit dat je zelf een kraam / tent / camper / caravan hebt - en meeneemt - van waaruit jij jouw handel aanbiedt. Wil je een marktkraam huren? Laat het ons weten en we gaan het voor je regelen.

De kosten voor het huren van een marktkraam (standaard 4 x 1 meter marktkraam) zijn € 65,- (incl. 21% BTW).

13901322 701268760027859 8373011893145044606 nKom jij ook?

Zijn we overeengekomen dat jij een goede bijdrage kunt leveren aan het festival? Dan sturen we je per email een factuur toe – welke jij zo spoedig mogelijk betaalt – en ga jij spullen verzamelen in de lijn die we afgesproken hebben.

Promotie en Publiciteit
Ons succes is jouw succes. Wij gaan er alles aan doen om alle tickets voor het Oak & Owl Festival te verkopen. De animo is goed, men lijkt het een interessant concept te vinden, maar zonder kaartverkoop kan dit festival niet bestaan. Dus help ons mee dit evenement te promoten.

Schrijf een leuke tekst over wat jij gaat verkopen en wij helpen jou met een vermelding op onze website, in het programmaboekje en op Facebook. Een link naar jouw website plaatsen we ook met plezier.

Opbouwen
We bouwen op woensdag 8 augustus op om op donderdag 9 augustus op tijd te kunnen beginnen. Wees er dus op tijd bij. Vanaf 14.00 uur op 8 augustus ben je van harte welkom.

20915243 916766035144796 8425196207507497404 n“Gathering”
Graag komen we op woensdagavond 8 augustus om 19.00 uur met alle medewerkers bijeen om kennis te maken en wat huishoudelijke zaken te bespreken.

Afbouwen
Afbouwen kan op zondag 12 augustus vanaf 18.00 uur, tenzij anders door ons aangegeven. Wij zien uit naar de aanmeldingen en maken daaruit zo spoedig mogelijk een selectie.

Zegt het voort, zegt het voort!
Laat het Green Spirits Festival groeien & bloeien........

Jan Maarten Fenrig is het aanspreekpunt, vooraf en tijdens het festival, voor standhouders en consultaanbieders. De kans is dus groot dat hij het email contact met jullie zal verzorgen.

Igor Valster zal de factuur opstellen en alle zaken daaromtrent met jullie communiceren.

Hopelijk tot ziens in augustus 2018.

Aanmelden Medewerkers

Vriendelijke groene groeten,
Igor, Charissa & team

owl fb icon 2owl twitter icon 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

get tickets small 

 

 

 

Nieuwsbrief

Algemene voorwaarden